ulrikaeklund.blogg.se

Här får ni följa mig och min älskade familj som består av mina älskade söner Oliwer och Rasmus och lulla Noah som är beräknad 20 februari och min sambo Timmy.

Helgen

Publicerad 2015-02-01 23:12:51 i

Innan Oliwer somnade så hade han ingen feber. Så skönt. Haft feber hela eftermiddagen och kvällen.
Men i morgon blir vi hemma och tar det lugnt. Även Rasmus förskola har planeringsdag och det är stängt.

Vad har vi gjort idag? Jag har inte ens vart utanför dörren idag. Timmy och Oliwer har vart ute. Dom stack en sväng till Liljeholmen och handla lite mat.
Men jag och Rasmus har myst hemma hela dagen.  

Igår var vi på Lek o bus i Nacka. En av Rasmus bästa kompisar Loran fyllde 6 år. 
Lekte där i några timmar och sen var vi en sväng i Nacka forum o kollade runt och handla lite.

Nu blir det kissa och flytta mig från soffan till sängen.
Kroppen är extra tung i dag och jobbigt att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela