ulrikaeklund.blogg.se

Här får ni följa mig och min älskade familj som består av mina älskade söner Oliwer och Rasmus och lulla Noah som är beräknad 20 februari och min sambo Timmy.

Helvetes natt

Publicerad 2015-02-03 05:43:22 i

Vilken  helvetes natt. Först vaknar Rasmus med 40.2 i feber men somnar om efter en timme när han fått alvedon. 3 timmar senare vaknar Oliwer och är gnällig och så har han 39.4 i temp. Och även mår illa och har ont i magen. Men du kan ju må illa vid hög feber. Nu ligger han på madrass på golvet och har somnat igen. Båda som var pigga i går och Oliwer feberfri hela dagen men nu fått tillbaka den. Han som ville gå till skolan i morgon och visa upp tanden. Men icke det. Rasmus feber kom ju i går kväll. Jag orkar inte detta. Plus att man själv är höggravid och ska ha barn om cirka 17 dagar. Men jag är glad att det kommer nu och inte sen när lillebror väljer att titta ut! 

Ligger på soffan och ska försöka sova lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela